Garantie & Retour

Informatie rondom garantie & retour

Retourneren
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na annulering krijg je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
Je krijgt daarna van ons het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug.
Enkel de kosten voor retour sturen naar ons zijn voor eigen rekening.

Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht ontvangen wij graag het ingevulde formulier voor herroeping via info@niekje.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van een retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.


Uitzonderingen retourneren
a. Bij verzegelde producten.
Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (gepersonaliseerde producten met naam)
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
e. die snel kunnen bederven of verouderen (chocolade en andere food artikelen)

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij jou te (laten) bezorgen.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.